.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيری شرور سابقه دار در بابل

فرمانده انتظامي بابل گفت: شرور سابقه‌دار در شهرستان بابل دستگير شد.

به گزارش شمال نیوز ، حمزه طاهري در گفتگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: شخصي به نام م-ش 25 ساله كه يكي از اشرار سابقه‌دار شهرستان بابل بوده چند شب قبل در ميدان كارگر بابل به عنوان مسافرسوار يك ماشين پرايد شده و بعد از طي كردن مسافتي به وسيله آب ميوه اقدام به بيهوش كردن راننده پرايد كرده است.
وي گفت: اين متهم كه از قبل آبميوه را آغشته به مواد مخدر و قرص ديازپام كرده بود با خوراندن به راننده وي را بيهوش كرده و بعد از به دست گرفتن ماشين راننده را در منطقه جنگلي قرآن تالار بابل در داخل خندق و ميان آشغال‌ها رها كرده است.
طاهري ادامه داد: از آنجائي كه نيروي انتظامي اين متهم سابقه‌دار را به طور مدام تحت نظر داشته با ديدن پرايد به وي مشكوك و وي را تحت كنترل گرفت تا اينكه بعد از 24 ساعت از مفقود شدن راننده خانواده وي با مراجعه به نيروي انتظامي با دادن شماره و رنگ ماشين در خواست كمك كردند.
وي افزود: روز گذشته ماموران گشت نيروي انتظامي با مطابقت شماره پرايد متهم و شماره ماشين راننده گم شده متوجه شدند تمام شماره‌ها يكي بوده و تنها رقم آخر شماره با زدن چسب توسط متهم تغيير يافته است
طاهري تصريح كرد: با دستور قضايي ماموران نيروي انتظامي بلافاصله به تعقيب اين متهم پرداختند و وي را در پل محمد حسن خان كه قصد فرار به طرف جاده شهيد صالحي را داشته به دام انداختند.
وي ادامه داد: بعد از يك ساعت با اعتراف متهم به سرقت و بيهوش كردن راننده به همراه نيروي‌هاي دستگاه قضايي به محل رها شدن راننده در قرآن تا لار رفته و بدن نيمه جان راننده را در حاليكه بعد از 48 ساعت بيهوشي ضربان قلب وي بسيار كند شده بود با دادن تنفس مصنوعي به بيمارستان منتقل و باعث نجات وي از مرگ حتمي شديم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.